Kirjuta meile kiirelt oma soovist

OTSI KODULEHELT

Sisesta oma otsingusõna otsinguvälja
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type

Kasulik teada

Leping

Elektrilepingut saad sõlmida telefoni teel ja e-teeninduses. 

Telefoni teel lepingu sõlmiseks helista meie klienditeenindusse telefonil 640 8088 (tööpäeviti kell 9.00-17.00). 

E-teeninduses lepingu sõlmimiseks logi e-teenindusse lehe üleval paremal nurgas oleva nupu kaudu. 

Leping hakkab kehtima selle sõlmimise hetkest ehk allkirjastamisest. 

Elektrit hakkame Sulle müüma alates lepingus kirjas olevast müügiperioodi algusest (tarnepäev).

Kõik meie erakliendi lepingud on tähtajatud. 

Kui kolid, tuleb lõpetada võrguettevõttega sõlmitud võrguleping. Koos võrgulepinguga lõppeb automaatselt ka meiega sõlmitud elektrienergia müügileping. Meid eraldi lepingu lõpetamisest teavitada ei ole vaja.

Lepingu saad lõpetada sõltumata põhjusest korraliselt, teavitades meid sellest kirjalikult e-posti või tavaposti teel või telefoni teel vähemalt üks kuu ette. Elektrienergia müügileping lõppeb alati kuu viimasel päeval. Kui oled lõpetanud võrgulepingu, lõppeb elektrienergia müügileping sellega samal päeval.

Lepingu lõppemise järgselt alustad elektrienergia ostmist oma võrguettevõtjalt üldteenuse korras, kui ei ole sõlminud elektrilepingut ühegi elektrimüüjaga ja kui Sul on olemas kehtiv võrguleping.

Arveldus

Esitame Sulle arve arveldusperioodile järgneval kalendrikuul. Palun anna meile e-posti või telefoni teel hiljemalt tarbimisele järgeva kuu 10. kuupäevaks teada, kui ei ole arvet kätte saanud. Vastasel juhul eeldame, et oled arve kätte saanud. 

Kui arve suurus jääb alla 2 euro, siis me arvet ei väljasta ning lisame summa järgmise kuu kohta esitatavale arvele.

Esitame arve e-posti või posti teel tasuta. Arve on tasuta kättesaadav ka meie interneti iseteeninduskeskkonnas (e-teeninduses). 

Sinu poolt valitud arve edastamise ja/ või arvest teatamise viis nimetatakse lepingus. 

Esitame Sulle arve lepingus kokku lepitud tarbimiskohtades tarbitud elektrienergia eest.

Kui oled valinud elektripaketi koos Elektrilevi võrguteenuse arvega, siis esitame arve nii tarbitud elektrienergia, võrguteenuse, elektriaktsiisi kui ka taastuvenergia tasu eest.

Kui oled valinud lisateenused, näiteks Aitan Lapsi annetus või ühine arve Keskkonnateenused AS-iga, siis esitame arve ka nende teenuste eest.

Arvet saab tasuda internetipangas ja pangakontoris, sõlmides e-arve püsimakse lepingu (kui arve edastamise viisiks on e-arve) või tavalise pangaülekandega. 

Kui oled Swedbanki klient, siis saad e-arve püsimakse lepingu sõlmida meie kaudu. Selleks helista meie klienditeenindusse telefonil 640 8088 (tööpäeviti kell 9.00-17.00) või kirjuta energia@alexela.ee

Kui tellid e-arve ja sõlmid e-arve püsimakse lepingu, teeb pank Sulle saadetud e-arve põhjal vajaliku ülekande automaatselt Sinu eest. Pead vaid jälgima, et arvelduskontol oleks õigel ajal olemas vajalik summa ja kuulimiit oleks piisav. 

E-arve püsimakse lepingut saab sõlmida internetipangas või pangakontoris kohapeal (võta kaasa Alexela Energia leping või arve või kirjuta üles viitenumber). Kui oled Swedbanki klient, saad sõlmida e-arve püsimakse lepingu meie kaudu. Selleks helista meie klienditeenindusse telefonil 640 8088 (tööpäeviti kell 9.00-17.00) või kirjuta energia@alexela.ee

Kui arve on jäänud maksmata, saadame meeldetuletuse. Kui arve on endiselt maksmata, hakkame arvestama viivist 0,15% päevas tähtajaks tasumata summalt ja tuletame veel kord meelde, et arve on tasumata. Kui kahe kuu arved on jäänud tasumata ja tähtaeg on möödunud, saadame lepingu lõpetamise teate ja sellele mitte reageerimisel lõpetame lepingu. 

Kui Sul on tekkinud võlg, tasu see esimesel võimalusel või anna meile teada, millal saad selle tasuda. Küsimuste korral võta ühendust klienditeenindusega telefonil 640 8088 (tööpäeviti kell 9.00-17.00) või kirjuta energia@alexela.ee

Tarbimisandmete korrigeeringu saadab meile võrguettevõte. Kui on toimunud korrigeerimine, siis ei ole tarbimisandmeid korrektselt edastatud. Pärast korrigeeringu saamist võrguettevõttelt lisame selle järgmise kuu arvele. 

Näidu teatamine

Kui Sulle on paigaldatud kauglugemisega voolumõõtja, mis suudab mõõta ja edastada tarbimise andmeid tunni kaupa, siis ei pea Sa ise andmeid võrguettevõttele saatma.

Kui pole elektrit

Kui Sul ei ole elektrit, pöördu oma võrguettevõtte poole. 

Eesti suuremate võrguettevõtete info leiad siit: